mistä alipaine sytkälle?

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
Mutis
Viestit: 131
Liittynyt: 9.11.2008 20:45
Paikkakunta: Mäntsälä

mistä alipaine sytkälle?

Viesti Kirjoittaja Mutis »

Eli mistä voi ottaa alipaineen tupla dellortoissa sytkälle? Vai tarviiko sitä?

Entäs jarrutehostajalle? Tehdäänkö tehostajan alipaine letkulle vaan tylysti imusarjaan reikä?
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Re: mistä alipaine sytkälle?

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

riippuu mitä koneelle tehty, mutta kyllä vakio myllykin ilman alipaine ennakkoa toimii. sytkää hieman aikaisemmalle.
edellisessä moottorissa oli 290 asteisen nokan kanssa perus ennakko 15 ja maksimi 35...
itsellä ainakin parissa imusarjassa ollut joko 1 tai 4 pytyn imuputkessa jarrutehostimen liitos, ainoa huono puoli on että jos keksii letku katketa täydessä vedossa on meillä sitten mäntä :lol: nimittäin entinen sellainen
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: mistä alipaine sytkälle?

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Joissain DHLA lortoissa on jakajan alipaine siinä jalassa, mut ei kaikissa. Helpompi melkein pelata ilman sitä. Kannattaa tosiaan keskittyä modaamaan sitä jakajaa tohon Team PA racingin mainitsemaan suuntaan eli tyhjäkäynnille lisää ennakkoa ja yläpäätä rajoitetaan. Olisi hyvä modis ihan vakioladaankin.
Pitäis jossain välissä ottaa tuokin työn alle, aivan käsittämättömiä ennakoita tuppaavat vetämään nuo kärjettömän vakiojakajat, vitosen perusennakollakin kokonaisennakko hipoo liki 40 astetta..
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin