Tervehdys
Kiitosta palautteesta ja oli erinomainen asia, että mukana oli kuvat po. avaimista
ja olen vakuuttunut siitä, että virtalukossani on lyhyempi avinmalli. Testaan vielä sen lukon
pohjan kunnon ohjeittesi mukaan sillä siinä tuntuisi kuitenkin olevan jotain "veelua".
Kun tuo muisti palautuu mulla hieman pätkittäin niin torstaina läksin kauppakeskuksen
parkkihallista niin heti käynnistyksen jälkeen ilmestyi jarrunesteenmäärän merkkivalo
ja ennenkuin ehdin ajaa hallista ulos havaitsin normaalin moottoriäänen lisäksi selvästi
kuuluva särisevä ääni. Ajoin liikennevaloihin ja silloin välähti tuolla kopan sisällä, että
samalla tavalla kävi silloin kun sitten n. 6 km.n ajon jälkeen meni startti jumiin.
Ajoin vielä n 300m ja 3 kybän vauhdissa katkaisin ja starttasin välittömästi uudestaan
jolloin nesteenvalo sammui ja liika surina ja sirinä oli poissa.
Jarrunesteen vähyys ei aiheuttanut edelliselläkään kerralla merkkivalon syttymistä vaan
joku häiriö. Päätin seurata asiaa tarkasti jokaisen startin jälkeen ettei po. merkkivalo ole
päällä eikä moottorista kuulu sivuääniä.
Se ääni voisi olla lähtöisin siitä, että starttimoottorin hammaspyörä raapii vauhtipyörällä olevia vastahampaita ja jos antaa raapimisen jatkua niin lopputulos on se, että starttimoottori
napsahtaa päälle vauhdissa jota se sitten kestä vaan rikkoutuu. Olen nyt ajellut mutta
oireita ei ole ilmennyt toistaiseksi.
Terveisin måsräven