Yksi tapa käyttää Ladaa

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
dJONY
Viestit: 567
Liittynyt: 2.7.2004 13:20
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja dJONY »

Aika kumma juttu :shock:

Miten toi on mahollist?
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Siinä meni sitten taas yksi nappis.
Lada rules
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Toi on ihan tyhmää.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä en ees tajunnu :oops:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

jops

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä en jaksanu miettiä koko juttua, vaikutti sairaalta
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Boris
Viestit: 603
Liittynyt: 28.9.2003 19:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Kyse on ilmeisesti riippuliidosta ja niitten ihmisleijojen hinaamisesta korkeuksiin auton avulla.
Avatar
Odessa
Viestit: 238
Liittynyt: 27.7.2004 12:10
Paikkakunta: Loortilantia

Viesti Kirjoittaja Odessa »

Joo, ihmisleijailuapa hyvinkin. (Ymmärsin sen porukan rakentaneen aivan vasiten latukan tuohon tarkoitukseen.) Meillä Patokoskella vedettiin pallovarjoa (=laskuvarjosta modifioitu) talvella moottorikelkoilla ja kesällä veneellä. Varsin hauskaa hommaa, jota ei kannata tehdä juuri yli 4m/s tuulessa. Kovemmassa tuulessa alkaa tempoilla ja 'pilotti' on kuin kellon heiluri. Ihmetyttää vain, miten ne ovat saaneet Nappisilmän katolleen. Onhan siinä toki kevyt perä ja voi olla enemmän syynä tuulen suunta kuin noste. Alempana Ounasjokivarressa vetivät kovalla tulella eivätkä saaneet kaveria alas kuin traktorilla kelaamalla. Varjohan tulee nätisti alas, jos löysää vetoköyden, mutta sankkaan kuusikkoon laskeutuminen saattaa käydä hipiälle.

Huomatkaa, että Lada oli ilmailun palveluksessa ja jatkoi palvelusta, kun olivat kääntäneet sen takaisin pyörilleen!
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
VesQ

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Nii vissiin kai siinä oli se varjo ottanut tuuleen niin paljon että oli nostanut ladan ilmaan ja ympäri, kai :D :D
R-J
Viestit: 1691
Liittynyt: 24.7.2004 3:44
Paikkakunta: Näläkämoan peäkaupunki

Viesti Kirjoittaja R-J »

Huvinsa kullakin. :shock: :(
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Avatar
Boris
Viestit: 603
Liittynyt: 28.9.2003 19:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Kuinka järeillä leijoilla ne oikeen on sitten lennätelleet, jos auton ovat saaneet käännettyä ympäri? Tietääkö Odessa tästä jotain?
VesQ

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Boris kirjoitti:Kuinka järeillä leijoilla ne oikeen on sitten lennätelleet, jos auton ovat saaneet käännettyä ympäri? Tietääkö Odessa tästä jotain?
Ei se varmaan mikään älytön tarvi olla kun sopivassa tuulessa neliön kokonen leija nostaa jo 70-80kg
Avatar
Mosse-Aksu
Viestit: 1686
Liittynyt: 31.3.2004 13:24
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Mun mielestä tuo juttu löytyy kokonaisena ja enemmillä kuvilla varustettuna jonkun käyttäjälistalla olevan kotisivulta. Olen lukenut tuon jutun useampia kuukausia sitten.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Avatar
Odessa
Viestit: 238
Liittynyt: 27.7.2004 12:10
Paikkakunta: Loortilantia

Viesti Kirjoittaja Odessa »

Boris kirjoitti:Kuinka järeillä leijoilla ne oikeen on sitten lennätelleet, jos auton ovat saaneet käännettyä ympäri? Tietääkö Odessa tästä jotain?
En tiedä pinta-aloista, mutta kyllä patjavarjossa on nostetta aika helvetisti, enemmän kuin pallovarjossa. Patja on periaatteessa siipi,joten sen nostovoima kaiketi lisääntyy vauhdin lisääntyessä hyvin nopeasti. Pallovarjo käyttäytyy nousussa aika kesysti. Ymmärsin, että vetopiste olisi ollut katossa. Ilmeisesti sellainen vapaasti kääntyvä silmukka tms. Siinähän tulee silloin helposti sivulle melkonen veto ja nappis on voinu alkaa pompottaan takatassuja ja niinpä siinä sitten otetaan lipat.
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Vastaa Viestiin