
Lada ei pysy käynnissä
Lada ei pysy käynnissä
Ladani ei pysy käynnissä. Starttaa hyvin mutta sitten ei jaksa pyöriä. Ryypyn kanssa pyörii n. 5 sekuntia ja sitten sammuu. Mikähän mahtaa olla vikana kun en tajua autoista hölkäsen pöläystä eikä ystäväpiiriini kuulu mitään autoneroja. 

Ainut sähkövika on ollut ettei mittarin valo pala ja se ei ainakaan tähän asti ole menoa haitannut.Veli Aapee kirjoitti:Vaikuttaisi sähkövialta. En osaa äkkiä sanoa, missä vika voisi piillä, mutta jossain vaiheessa (toivottavasti) joku asiaan perehtynyt antaa sinulle pikkaisen vihiä...
Tuossa sain kuulla että saattaisi olla tyhjäkäynnin säädöissä häikkää, voisiko pitää paikkansa?,_,/ukka kirjoitti:Minä taas veikkaisin jotakin muuta kuin sähkövikaa, koska kuitenkin yrittää käynnistyä...
- Lada-Jussi
- Viestit: 10251
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
jos kyseessä on oikea 1500 vuodelta 1986 on Ozoni kaasutin ja siinä se sellainen alipaine säätösysteemi tyhjäkäyntipiirissä. se usein aiheuttaa mitä ihmeellisempiä ongelmia, eli sen köntin toimimattomuus tai jokin alipaine vuoto.

Njuuh. Pitänee yrittää kikkailla kun on aikoo. Ja se on ihan oikea, ei mikään väärä, vai linkitänkö rekisteriotteen tänneLada-Jussi kirjoitti:jos kyseessä on oikea 1500 vuodelta 1986 on Ozoni kaasutin ja siinä se sellainen alipaine säätösysteemi tyhjäkäyntipiirissä. se usein aiheuttaa mitä ihmeellisempiä ongelmia, eli sen köntin toimimattomuus tai jokin alipaine vuoto.

Monennäköistä nykimistä ja heiluntaa on ollu omassakin koko talven. Vikakin löytyi.
Edellisessä katsastuksessa ei menny päästöjen takia läpi (liikaa happea vaiko hiilidioksidia enpä muista) ja käytin pajalla. Sanovat että kaasuttimen kansi oli löystynyt ja veti siis kaasari välistä.
Kuukausi sitten nykiminen meni niin pahaksi, että otin ruuvarin - ei niin kauniiseen käteeni - ja hops. Oli menny kaasarin kannen pulteista kierteet kahta lukuunottamatta. No visuna miehenä kävin ostamassa pitempiä poltteja ja nailonmuttereita ja kirin kannen uusiksi. Ei nyi enää.
"T"
Edellisessä katsastuksessa ei menny päästöjen takia läpi (liikaa happea vaiko hiilidioksidia enpä muista) ja käytin pajalla. Sanovat että kaasuttimen kansi oli löystynyt ja veti siis kaasari välistä.
Kuukausi sitten nykiminen meni niin pahaksi, että otin ruuvarin - ei niin kauniiseen käteeni - ja hops. Oli menny kaasarin kannen pulteista kierteet kahta lukuunottamatta. No visuna miehenä kävin ostamassa pitempiä poltteja ja nailonmuttereita ja kirin kannen uusiksi. Ei nyi enää.
"T"

koska muulloin kaasutin voipi vetää jäähän ja jään esto aine tankkiin. jos ilmansuodatin on ruskea pölystä niin vaihda uuteen ei maksa paljoa.
käykö se tasaisesti siihen asti kunnes sammuu

arto hietakangas