Talvi meni kohtuu huolettomasti kantilla luistellessa, viimesillä ajoilla alkoi oudosti puoltaa ja perä elää heitoissa no ei iso vika ja helposti paikannettu.. ->
http://s1347.photobucket.com/user/Akett ... sort=3&o=3
Korvakko oli jo tippumispisteessä tiedä sitten miten pitkään jo ratkenneena

no toisen akselin puhallus, vahviketta panhardin korvakkoon ja akseliin, ja kun miggi jo kädessä oli niin samalla kaikki korvakot tuli hitsattua ympäriinsä kiinni akseliin kun ei näköjään noihin pistehitsauksiin ole luottaminen.. Tämän jälkeen epoksit pintaan ja katastus miehen iloksi vähän räikeempää väriä pintaan
http://s1347.photobucket.com/user/Akett ... sort=3&o=2
http://s1347.photobucket.com/user/Akett ... sort=3&o=1
http://s1347.photobucket.com/user/Akett ... sort=3&o=0
Toki samalla vaihtui jarruputket, letku, jarrujen paineensäädin, takatukivarret polypuslilla, ja säädettävä panhardi löysi tiensä paikalleen.
Tiensä päässä olevat ohjausvarret uusin kun keskitangon pallot olivat jo tiukasti jumissa ja ruosteessa (ohjaus herkkeni huomattavasti

toki apusimpukka ollut jo vuosia kuulalaakeroitua mallia)
Moottoriakin tuli vilkaistua uusi aut.kiristin, kiristinkenkä+laahain jakopäähän, 270tkm ajettu alkuperäinen vesipumppu näytti jo muhimisen merkkejä sekin vaihtoon+ kivikovaksi menneet vesiletkut uusiin. Mansesta piti tilata uus etustefa kampuralle ei kehtaa vanhalla kasata kun ei ollutkaan varalle tullut hankittua. Samaan tilaukseen tuli sitten uutta paisaria alipaine letkua.. Jahka tilaus saapuu saisi kasattua valmiiks

Kardaani olisi vielä tarkoitus uusia jos työkaveri sellaisen rajan takaa jossain vaiheessa roudaisi. Sitten vaan ens talvea odottamaan..