Takavetoisen moottorin kannatinkumit
Takavetoisen moottorin kannatinkumit
Kertokaapas viisaammat, onnistuuko takavetoiseen 21043 combiin moottorin tukikumien vaihto miten helposti? Riittääkö pelkkä moottorin ylöspäin tunkkaaminen ilman mitään purkamisia, jotta tukikumit mahtuvat tulemaan pois?
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Takavetoisen moottorin kannatinkumit
Ei tarvitse purkaa muuta. Toki takaisin laitossa kiva olla kaveri ohjaamassa "tappia reikään" kun moottoria laskee.
Re: Takavetoisen moottorin kannatinkumit
Joo. Öljypohja kestänee nostamisen?
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Takavetoisen moottorin kannatinkumit
Kestää, mutta kannattaa laittaa nostimen/öljypohjan väliin vaikka laudanpalanen 

Re: Takavetoisen moottorin kannatinkumit
Muistaakseni vaati, että löysää molemminpuolin kumit ja sittenkin tunkkaa öjypohjasta vähän sivusta ja vaihtaa ensin toisen puolen, eikä molempia yhtäaikaa.
Kaasaripelissäkin vähän huonossa kulmassa ne yläpuoliset mutterit, että itse saanut sopimaan vain 3/4 koon räikän ja hylsyn. Axtecissa saattaa olla vielä enemmänkin rojua tiellä, etten tiedä mahtuuko avaamaan muttereita.
Kaasaripelissäkin vähän huonossa kulmassa ne yläpuoliset mutterit, että itse saanut sopimaan vain 3/4 koon räikän ja hylsyn. Axtecissa saattaa olla vielä enemmänkin rojua tiellä, etten tiedä mahtuuko avaamaan muttereita.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87