No niin, siinähän se olikin.Vanja-eno kirjoitti:Mutta kaikki varmaan huomasitte toimittajan sympatiat ja asiallisen suhtautumisen Ladaan
Juu, tuossa kävi keskiviikkona Keski-Uusimaa lehti haastattelemassa ja kuvaamassa Skodaa. Ilmottelen sitten kun juttu on tullu ulos. Samaan juttusarjaan kaivataan Lada-harrastajaa Keski-Uusimaa lehden levikkialueelta. Yriti tarjota Lada-Jussia, mutta se asuu liian kaukana.
_________________
Lehtiartikkeli: "Mistä uusi perus-Lada"
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1687
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
No mulla on sellainen mielikuva, että ensinnäkin nämä korealaiset, Hyundai, Kia ja Daewoo. Japanilaisista ehkä Nissani on siinä kiikun kaakun kuten eurooppalaiset Fiatit, Opelit tms. vaikka hinnaltaan ovat vähän kalliimpia samoissa kokoluokissa kuin nuo korealaiset. Ja Seat ehdottomastisamarai kirjoitti:joo toi voi olla noinkin, mutta mitkäs merkit luetaan ns. "halpa merkkeihin" Ladan lisäksi?,_,/ukka kirjoitti: Imagopuolen hoitaa se perheen ykkösauto. Kakkoseksi kelpuutetaan joku halpamerkki. Jossakin täällä oli tilastoa viimevuoden automyynneistä ja siellä oli kaikki muut halpamerkit kasvattaneet myyntiä, paitsi lada.
,_,/ukka

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Tuo halpamerkki-käsite on hieman suhteellista. Nykyään noiden halpamerkkien hinnat ovat hieman halvempia kuin saman kokoluokan muut autot, mutta mulle halpamerkki on halpamerkki sitten kun hinta on luokkaa puolet halvempi. Esimerkki noin 80-luvun puolivälin hujakoilta. Lada maksoi noin reilut 30000 markkaa, kun taas 3-ovisesta Escortista piti pulittaa 70000 markkaa. Molemmat autot olivat samanlaisia kolukärryjä mutta teknisesti kestäviä. (koskee Saksan Escortia). Vaan eipä taida enää löytyä alle kymppitonnin uusia autoja, jotka ovat yksinkertaisia, lujia, ja metsäautotiekelpoisia. Toisaalta, niin kauan kuin hyviä takatuuppareita on tarjolla, niin eipä taida olla moiselle tilausta. Johtopäätös: kun nykyisestä kanttilampusta veto loppuu, vaihdan nappikseen.
ladoholisti
- pelti kiinni
- Viestit: 114
- Liittynyt: 30.9.2003 23:55
- Paikkakunta: Hki
perusautot ja arvot kunniaan
esim. tässä Spiegel:in jutussa , missä todetaan abs:ien , etu- ja sivuturvatyynyjen sekä edessä & takana korkeussäädettävien niskatyynyjen ( wou ! ) kuuluvan ”Ka Student”:in varustukseen , 7990 € hintaan. Lisärahaan saa esim. audiojärjestelmiä , kitkat , sähköisen kangaskattoluukun ja metalliväriä pintaan.Misha kirjoitti:Just oli jossain autolehdessä, että Ford Kasta aletaan saksassa ...
Tätä en ollutkaan huomannut , että kaksi kolmannesta Dacia Loganeista kutsuttu pajalle. Syinä moottoritilan kaapelien tarkistukset sekä ajotietokoneen virhenäyttämät. Olisiko tässä muillekin autokonserneille loistava strategia. Laitetaan halpamerkkiin uusimmat viritykset testiin , niin saadaan premium-merkkeihin luotettavaksi testattua tekniikkaa

, kts. ylläMosse-Aksu kirjoitti:R-J kirjoitti:Kyllähän Daciasta voi, sopivasti hinnoiteltuna, saada ihan mainion perusauton...
Mutta tuskin siitäkään puuttuu tuota mainittua elektroniikkaa.

, mistä tuleekin mieleen miksi Itä-Helsingin Mogadishu Avenuen nimi on nykyisellään Monaco , vastaus : kukaan ei maksa veroja eikä tee töitä.Lada-Jussi kirjoitti:...vaik jos mä nyt sit vaihdankin siihen monacoon.....
terv. pe ki