Pientä vikaa oli vielä, enkä saanut takaisin alkuperäisiä rekisterikilpiä; vielä. Nyt on kuukausi aikaa korjailla:
- Tuulilasi; vain vähän rikki. Yksi halkeamista menee näkökentän läpi
- Vaihdekepin nuppi puuttuu
- Niskatuet puuttuvat
- Peruutusvalot eivät toimineet
- Pakokaasussa vähän liikaa happea. Raja-arvo 5 %; oli 5,9 &
- Koneen toinen kylki vähän ui öljyssä
Tämmöisten pikkuasioiden takia ei mennyt läpi!

On tämä ihmisen elämä tehty nykyään niin vaikeaksi...
Vielä Ladani kiitää Suomen teillä yhtä loistavana kuin se joskus rullasi ulos paikallisesta Konelasta!
Jarrut korjasin; vaihdoin eteen uudet jarrupalat. Valmistauduin monen tunnin tappien irroitusurakkaan; palat oli vaihdettu puolessa tunnissa. Jarrusylinteritkin liikkuivat vaivattomasti. Ei ole autolla talvella ajeltu.
Toinen takajarrumpu suorastaan ui öljyssä. Laakerissa oli väljää ja öljy oli tullut vuotavan stefan kautta rummun sisälle. Sain uudet palat Pietarista. Vaihdoin varaosaperästä käytetyn vetoakselin; stefa pitää vielä erikseen vaihtaa...
ps: olen kiinnostunut niskatuista, jos jollain on vaikka penkin reikiin sopivat ei välttämättä originaalimallit. Kunhan saisi vehkeen ensiksi katsastettua.
... to be continued