axtekkiin käsiryyppy?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
samovaari

Viesti Kirjoittaja samovaari »

Toihan on suoraan jostain 80-luvun Toyotan käyttöohjeista.. :lol:

Oivallisesti oli kopioitu -92 Samaran ohjekirjaan. Toimi hyvin Samarassa ja takavetoisessa. Enkä minä jäänyt kaasua polkemaan, vaan lähdin ajamaan.
Jyrki-boy

Alipainevuoto

Viesti Kirjoittaja Jyrki-boy »

Tossa kun puhuin alipainevuodosta, niin tarkoitin sillä kaasuttimesta (ja imusarjasta onkohan?)lähteviä alipaineletkuja. Ladassa on ilmeisesti letkut ainakin virranjakajalle ja jarrutehostimeen. Eli virranjakajan tai jarrutehostomen kalvon ollessa rikki saa kaasari ilmaa tätä kautta. Putket voi koestaa kotikonstilla. Putki puristimella tukkeeseen auton käydessä. Jos käy paremmin, kun aukiollessa, niin on syytä epäillä alipainevuotoa kalvoissa.
Nää käynnistysohjeet on aina lähes samat kaasarikoneissa automaattiryypyllä. Toyota Mark II:n omistanut henkilö on tietokoneen ääressä tätä kirjottamassa.

Jyrki-boy
maurichia

Viesti Kirjoittaja maurichia »

Eetvartti kirjoitti:mulla kanssa alakeepi mennä pikku hilijaa hermot ton automat.ryypin kanssa. ku kesähelteellä huutaa enempiku anoppi. vois kokeilla viritellä ton käsi hässäkän. kuhan aikaa vaan olisi
sama juttu mulla ku käynnistää auton ja sammuttaa ryypyn polkasemalla kaasua niin käy hyvin eikä kone huuda mutta koitappa lähteä ajamaan kun heti ajossa rupee taas ryyppy pelaamaan niin kuuluu armoton koneen huuto :evil: käy ottamaan pattiin mutta tuskin laitan mitään käsiryyppyä sinne vaikka paikka kyllä olisi
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Vastaa Viestiin