Tossa kun puhuin alipainevuodosta, niin tarkoitin sillä kaasuttimesta (ja imusarjasta onkohan?)lähteviä alipaineletkuja. Ladassa on ilmeisesti letkut ainakin virranjakajalle ja jarrutehostimeen. Eli virranjakajan tai jarrutehostomen kalvon ollessa rikki saa kaasari ilmaa tätä kautta. Putket voi koestaa kotikonstilla. Putki puristimella tukkeeseen auton käydessä. Jos käy paremmin, kun aukiollessa, niin on syytä epäillä alipainevuotoa kalvoissa.
Nää käynnistysohjeet on aina lähes samat kaasarikoneissa automaattiryypyllä. Toyota Mark II:n omistanut henkilö on tietokoneen ääressä tätä kirjottamassa.
Eetvartti kirjoitti:mulla kanssa alakeepi mennä pikku hilijaa hermot ton automat.ryypin kanssa. ku kesähelteellä huutaa enempiku anoppi. vois kokeilla viritellä ton käsi hässäkän. kuhan aikaa vaan olisi
sama juttu mulla ku käynnistää auton ja sammuttaa ryypyn polkasemalla kaasua niin käy hyvin eikä kone huuda mutta koitappa lähteä ajamaan kun heti ajossa rupee taas ryyppy pelaamaan niin kuuluu armoton koneen huuto käy ottamaan pattiin mutta tuskin laitan mitään käsiryyppyä sinne vaikka paikka kyllä olisi