sds500 kirjoitti:Kannattaa silti muistaa, että vaikka muutoksia ei katsastuksessa huomattaisikaan/ niistä ei huomautettaisikaan, ne eivät muutu laillisiksi. eli jos jotain joskus sattuu ja autossa on esim "kemppilukko"...
niin tuokin vielä.
olen nyt tullut siihen tulokseen tässä tuumailtuani, että yritän rkennella perästä lukon ja vieläpä laillisen. jos em. onnistuu niin pitääkös auto sitten muutoskatsastaa niin että siinä on lukkoperä ennenkuin se on täysin laillinen?
itse sain käsiini fiatin kitkalukollisen perän ja hintakaan ei päätä huimannut, vaihdoin hyllyssä seiseeseen dvd soittimeen.
ei se ihan suoraan käynnyt mutta pienellä sovituksella.... mutta nyt on mukava vetäää pitkää sladia, ja pitäs kuulema olla 50% lukko, ja kyllä ku vaihde vapaalla nostaa toisen puolen perästä ja kiilaa eturenkaan ni peltivanteet pultit kärsii vetää ristikko avaimella niin kovaan ku jaksaa.
sds500 kirjoitti:Kannattaa silti muistaa, että vaikka muutoksia ei katsastuksessa huomattaisikaan/ niistä ei huomautettaisikaan, ne eivät muutu laillisiksi. eli jos jotain joskus sattuu ja autossa on esim "kemppilukko"...
Jos ja jos.
Kuinka usein on sun autoas kolarin yms. jälkeen ruvetty tutkimaan ja palasiksi purkamaan
Taitaa olla ainoastaan epäselvät kuolemaan johtaneet onnettomuudet missä ruvetaan auto tarkemmin syynäämään jos edes sillon.
Siinä vaiheessa on laatuska jo niin solmussa että siitä ei mitään selvää saa ja itte soittelee harppua pilven reunalla
Turbiini kirjoitti:Fiiatin perä mullakin Ei se tosiaan ihan helpolla sovi ladan takasiltaan mutta toimii hyvin ja hintakin oli selvästi alle 400 euroa.
tai siis tarkennuksena itse vaihdoin vain tasauspyörästö paketin... eli muut perän hilppet on ladan. ison lautas pyörän pultti jako ei ihan käynnyt ja laakeri coolit piti sorvautaa ohuemmaks, ja olis pitäny tehä ohut peltilevy ison lautas pyörän alle, mutta sai hammas kosketuksen ilmankin hyväks vaikka säätö on aika toisessa reunassa