Itse väänsin kaasupoljinta hieman alaspäin mahdollisimman läheltä kaasupolkimen niveltä. Ja pieni vastaheitto läheltä tassua. Sopiva korkeus oli sen verran jarrupolkimen alapuolella, että kävelykengän reuna otti kiinni jarrupolkimeen kun jalkaa siirsi vaakatasossa kaasulta jarrulle. Muutoin jalan asento kuin "virtain" kertoi.
Kaasarikoneissa pystyy myös konehuoneen puolelta säätämään vivustoa niin, että poljin hytissä hieman laskee.
Kummassakin tilanteessa voi tulla lattia vastaan, jos jostain syystä pitäisi saada autosta kaikki teho irti. Tällöin voi jalan osittain sujauttaa kaasupolkimen ja kardaanitunnelin väliin. Kun jalka on sopivasti välissä, niin sillä pystyy vääntämään kaasupoljinta kohti jarrupoljinta. Tällöin polkimen alla on hieman enemmän tilaa ja saa kaiken tehon irti autosta.
Tämä systeemi on toiminut kengännumerolla 43
