Ja autohan oli Toyota Corolla '90 1.3i 12V

No onneksi ei oo mun autoLarssoni kirjoitti:eiköhän toi merkki ole suurin syy noihin vikoihin..
Ei mitään hajua koska olis vaihdettu. Onneksi tossa on varmaan aika stanu osat nuo mistä puhuit.katastrofv kirjoitti:Huonokuntoiset sytytyslaitteet on varmaan suurin syy tyhjäkäynnillä huonoihin hc-arvoihin. Eli vaikka tulpat onkin vaihdettu, koska viimeksi on vaihdettu sytytysjohdot, virranjakajan kansi ja pyörijä?
Venttiilien välykset ja tiiveys,sytkän ajoitus,usein toyotassa alipainekalvo jakajasta rikki.THI-900 kirjoitti:Tossa yritetään kaverin riisikuppia saada katsastuksesta läpi, mutta päästöissä oli vähän ongelmia. Tarkkoja arvoja ei ole, mutta ongelmana olivat tyhjäkäynnillä korkeat CO ja HC päästöt. Kierroksilla kaikki on ok. Tulpat on vaihdettu. korkea CO viittaisi epätäydelliseen palamiseen, joten mahtaisiko ilmansaanti olla häiriintynyt. Kannattaisi vielä varmaan ainakin vaihtaa ilmanputsarin filtteri. Ajatuksia kaivataan...
Ja autohan oli Toyota Corolla '90 1.3i 12V
Pikkuveljen ehostamassa 1.3 -82 Dexterissä oli juuri tuossa kohtaa se häikkä.Jaska HKI kirjoitti:Vanhoissa Tojotissa imusarjan tiivisteen vuoto seokoittaa seokset...kokemusta on.