2104 gubbe wagon
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
-
Gubbe’s garage
Re: 2104 gubbe wagon
Kiitän
-
Gubbe’s garage
Minkä mallin FAJS kaasutin passaa 1.3 ladan koneeseen? Kun kaasutin on joka tapauksessa vaihdettavien osien listalla.
Kun weberiin ei tahdo oikein raha riittää,vaan se ois ollu se ykkösvaihtoehto asennus sarjoineen päivineen,vaan taitaa olla uutena moposportissa myyty setti loppu.
Vaan löytyyköhän mistään pelkästään sitä ns”ladan asennus sarjaa” jolla sai vakio putsarit kiinni yms..
Kun weberiin ei tahdo oikein raha riittää,vaan se ois ollu se ykkösvaihtoehto asennus sarjoineen päivineen,vaan taitaa olla uutena moposportissa myyty setti loppu.
Vaan löytyyköhän mistään pelkästään sitä ns”ladan asennus sarjaa” jolla sai vakio putsarit kiinni yms..
Ostaa kiinan weberin niin riittää rahat, ainakin jokkiskaverit kehuu että yhtä hyviä kuin aidot. https://www.aliexpress.com/item/1005010 ... in_prod%3A
Ja mihin sitä asennus-sarjaa tarvitset jos jarrukilvetkin pystyt prässäämään itse niin eikö tuo ilmanpuhdistimenpohjakin helposti synny?
Ja mihin sitä asennus-sarjaa tarvitset jos jarrukilvetkin pystyt prässäämään itse niin eikö tuo ilmanpuhdistimenpohjakin helposti synny?
-
Gubbe’s garage
No pystyyhän ne tekemään,vaa ihan mielellään hommaa suoran sarjan.niin pääsee välillä helpommalla
Ja jokainen jolla on paksua vaneria,kiinnostusta,käsijyrsin.pystyy muotteja tekeen.prässinä riittää ihan biltsulainen.
Mutta juu.
Ja jokainen jolla on paksua vaneria,kiinnostusta,käsijyrsin.pystyy muotteja tekeen.prässinä riittää ihan biltsulainen.
Mutta juu.
tuohon koneeseen paras olis 32/32 dgv werber,eli gt eskortista,noitahan ei mistään enää löydy,ja jos löytyy ni ne maksaa paljon
no miulta löytyy tuommonen,sekä muitakin webereitä mitkä passaa tuohon koneeseen,oon noita kaasareita 10 vuotta keräillyt,ku harvinaiseksi käypi 
-
Gubbe’s garage
Hitto että jälleen aivojen piti sammua.
Kardaanin ristinivelet ja kumilaakeri piti vaihtaa.vaan enpäs nyt muista enään.että kummin päin mun kardaani oli.siis oliko ne hitsatut painot ns.peräkkäin,vai eri puolilla toisiinsa nähden.
Mutta sen kumilaakerin haarukkoineen jätin vielä irrottamatta.
Eli tarttee viedä vissii tammerdieseliin tasapainotukseen..
Pistin kuvan,noi ympyröidyt on vielä koskemattomina.
Vain ristinivelet otettu pois.
Välillä kyllä turhauttaa,kun pitää tehä kaikki kantapään kautta
Kardaanin ristinivelet ja kumilaakeri piti vaihtaa.vaan enpäs nyt muista enään.että kummin päin mun kardaani oli.siis oliko ne hitsatut painot ns.peräkkäin,vai eri puolilla toisiinsa nähden.
Mutta sen kumilaakerin haarukkoineen jätin vielä irrottamatta.
Eli tarttee viedä vissii tammerdieseliin tasapainotukseen..
Pistin kuvan,noi ympyröidyt on vielä koskemattomina.
Vain ristinivelet otettu pois.
Välillä kyllä turhauttaa,kun pitää tehä kaikki kantapään kautta
Periaatteessa voit vain kasata ja kokeilla tuntuuko täristävän, jos ei niin ok. Mutta jos niin sitten vain pyöräytät sen puoli kierrosta.
Niin ja joskus olen ihan vesiletku klemmarilla onnistunut painottamaan kardaanin.
Niin ja joskus olen ihan vesiletku klemmarilla onnistunut painottamaan kardaanin.
-
Partner_r420
nii ja sitten kun huomaa kannatinlaakerin kumessa "hiusmurtumia" niin ei kannata sipasta vähäänkää silikoonia yms kumiliimaa siihen,menee helposti jäykäksi se kumi ja sitten...
nimimerkillä: pikkuisen vain sipaisin
nimimerkillä: pikkuisen vain sipaisin