yleistä
|
huolto
|
moottorit
|
voimansiirto
|
alustarakennelmat
|
sähköjärjestelmä
|
kori ja varusteet
|
projektit
|
kokemukset ja vinkit
Lada-infon alkusivu
Valitettavasti teknisistä syistä näillä sivuilla olevat kyriliset kirjaimet saattavat näkyä kysymysmerkkeinä, vikaa selvitellään
Tekniikka, Korjaus ja Huolto
Sisällysluettelo
Yleistä
VAZ autojen mallinumerointi ja VIN-koodi
Pakokaasupäästö normit
huolto
Takavetoinen
Niva
Samara
110-sarja
Moottorit
GM TBI järjestelmä
Bosch MP7.0 Euro-3 vikakoodit
Axtec järjestelmän kaavio
1700i Vikakoodien lukuohjeet
Klassisen moottorin sylinterin kannet
Ladan klassiset moottorit
Lada kaasuttimet
Voimansiirto
vaihteistot takavetoiset ja Niva
perävälitykset takavetoiset ja Niva
Laskelmia välityssuhteista
Alustarakennelmat
Vanteet/takaveto
Et-luvun laskeminen
Sähköjärjestelmä
Samaran/110:n ajoneston deaktivointi/ohjelmointi
Ruiskun ja sytytyksen ohjausyksiköt
VAZ autojen laturit
Laturien säätimet
Laturin hihnat
virranjakajat
Takavetoisten Lasinpyyhkimen ja pesulaitteen käyttökytkin
Kori ja varusteet
Värit vuonna 1979
Projektit
Ajotietokoneen Stat 5110.7 asennus Lada 110 autoon
Ajotietokoneen MK-10 asennus Lada 110 autoon
Kaasutin moottorin mikroprosessori suorasytytys ja ohjainjärjestelmä
Käyttäjien kokemukset ja vinkit
ohjeita käytetyn Ladan ostajalle
Yleistä auton käyttöön
Mukavuus varustelua
Kaasutin ongelmat
Lasin ja lampujen pesimet
Venttiilikoneisto
Sytytysjärjestelmästä
Kuuman moottorin käynnistymis ongelmat
Merkkihuolto kokemukset
Sekalaisia vinkkejä